دستگیری ۳۰ نفر در مشهد به جرم مدلینگ

زیتون- معاون دادستان دادسرای انقلاب مشهد خبر از پلمپ هشت مجموعه فعال در زمینه مدلینگ و دستگیری ۳۰ نفر در مشهد به همین دلیل داد. 13940410000112_PhotoA53
حسن حیدری مقدس به تسنیم گفت این بازداشت‌ها از سوی «اطلاعات سپاه» انجام گرفته و سه زن و سه مرد بدون «سابقه قضایی و بازداشت» دستگیر شده‌اند.
معاون دادسرای انقلاب مشهد با استناد به سخنان آیت‌الله خامنه‌ای بازداشت این افراد را تلاشی در راستانی حفظ بنیان خانواده ایرانی دانست.
حیدری مقدس با اشاره به این‌که «بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حرکاتی برای تغییر هویت در ایران انجام شد»، گفت فعالان حوزه مد و لباس نیز در زمینه تغییر هویت ایرانی-اسلامی فعالیت می کنند. او اضافه کرد برخی به عنوان «مدلینگ کارهایی می‌کنند که در غرب هم رواج ندارد»، برای مثال «در آرایشگاه زنانه یک آقا کار آرایشگری را صورت می‌دهد و این یک خرده فرهنگ ناهنجار و غیرقابل قبول است.»
بازداشت فعالان حوزه مد و لباس از اردیبهشت ماه امسال و در پی هشدار دادستان عمومی و انقلاب تهران به «افرادی که به دنبال کسب درآمد از جاذبه های جنسی هستند»، آغاز شد»
۱۹ خردادماه، اطلاعات سپاه استان فارس ۱۲ نفر را به عنوان مالک آتلیه، مانکن و طراح لباس دستگیر کرد. نهم شهرویور ۲۰ نفر به همین جرم در اردبیل بازداشت شدند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »