صدور وثیقه چهار هزار میلیارد تومانی

۳ اتهام اصلی مدیرعامل سابق پدیده شاندیز

زیتون- مقامات قضایی، کلاهبرداری، اختلال در نظام اقتصادی کشور و تصرف غیرقانونی در املاک شهر شاندیز را از اتهامات مدیرعامل سابق پدیده شاندیز عنوان کردند.
محسن پهلوان مقدم مدیرعامل سابق شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز، هفتم مردادماه به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد احضار و سپس به دستور مقام قضایی بازداشت و روانه زندان شد. 1768718_219
قاضی غلامعلی صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی پیشتر در گفت و گویی اعلام کرده بود که پس از آن که گزارش هایی از جرائم و تخلفات در شرکت «پدیده» به دادسرای مشهد رسید، اقدامات قضایی دراین باره صورت گرفت.
خبرگزاری ایلنا امروز خبر از صدور قرار وثیقه ۴۲ هزار میلیارد ریالی ( ۴.۲ هزار میلیارد تومانی) برای مدیر عامل سابق پدیده شاندیز خبر داد.
شرکت گردشگری و تفریحی پدیده شاندیز دی ماه سال ۱۳۹۳ به دنبال حکم دادستان عمومی انقلاب مشهد با تعطیلی و پلمب دفاتر فروش با چالشهای بسیاری مواجه شد و سهامداران این شرکت طی این مدت برای رسیدن به حق و حقوق خود تجمع های بسیاری را در مشهد برگزار کردند.
در ماههای اخیر هیات مدیره جدید برای شرکت پدیده تعیین شد و رفع مشکلات و چالشهای این شرکت در قالب فعالیت هیات مدیره جدید دنبال می شود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. شعبان بی مخ با یک باشگاه راضی شد ، ولی لمپن های نظام ولایی به هزاران میلیارد هم قناعت نمیکنند !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

صدور وثیقه چهار هزار میلیارد تومانی

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »