کمک به مستضعفین منطقه اولویت ستاد کل نیروهای مسلح است

زیتون- محمد باقری٬ رییس جدید ستاد کل نیروهای مسلح «کمک به مستضعفین منطقه در برابر ظلم و ستم، تجاوز‌ها و تهاجمات تروریستی» را از اولویت‌های اول نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعلام کرد. 139504151226154238075194
او «ارتقای آمادگی‌های دفاعی و امنیتی و بالا بردن توانمندی نیروهای مسلح در برابر تهدیدات و ارتقای بسیج مردمی» را از مهم‌ترین برنامه‌های خود در ستاد کل نیرو‌های مسلح عنوان کرده است.
محمد باقری هفته گذشته با حکم آیت الله علی خامنه‌ای جایگزین حسن فیروز‌آبادی در ستاد کل نیروهای مسلح شد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین در ادامه سخنان خود در مراسم معارفه که توسط فارس منتشر شده، وعده داد که «ارتقای آمادگی و دفاع از منافع ملی جمهوری اسلامی ایران در فراتر از مرزهای کشور» با اقتدار جمهوری اسلامی بیشتر از گذشته نیز دنبال خواهد شد. او از خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند به عنوان مثالهایی برای اهداف آینده نیروهای مسلح نام برد.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. البته منظورشان مستضعفین منطقه از قبیل لبنان و فلسطین و یمن و بحرین است ، چون در ایران که دیگر مستضعفی وجود ندارد و مستضعفین اول انقلاب هم در حال اختلاس و دریافت حقوق و پاداشهای نجومی هستند !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »