داستان تهران : نازنین زاغری به تهران منتقل شد

زیتون- جعفری دولت آبادی از انتقال «نازنین زاغری، متهم امنیتی از کرمان به زندان تهران» خبرداد.
خرداد ماه سال جاری روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که طی اقدامات اطلاعاتی گسترده در فضای مجازی و حقیقی «یکی از سرشبکه‌های اصلی وابسته به بیگانگان که ماموریت‌های مختلفی در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود شناسایی و دستگیر شد.»
نازنین زاغری تبعه ایرانی_انگلیسی است که در تاریخ ۱۵ فروردین سال جاری توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به کرمان منتقل شد.
رییس کل دادگستری استان کرمان نیز در این رابطه مدعی شده بود که «از سال ۹۳ توسط معاونت اطلاعات لشکر ۴۱ ثارالله استان کرمان یکی از باندهایی که در جریان فتنه ۸۸ با طراحی سایت ها و وب سایت های مختلف و تبلیغات وسیع خود اقداماتی را علیه امنیت کشور داشتند، شناسایی و دستگیر و مستندات جمع آوری شد.» به گفته او «برخی از اعضای این باند در خارج از کشور بودند و از جمله این متهمان نازنین زاغری بود» که به دنبال همین پرونده این شخص در فرودگاه تهران با ارسال نیابت قضایی دستگیر و به کرمان اعزام شد.
اکنون و نزدیک به سه ماه از بازداشت نازنین زاغری جعفری دولت آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران در حاشیه بازدید از مرکز رسانه قوه قضائیه در گفتگو با میزان از انتقال نازنین زاغری از کرمان به زندان تهران خبرداد. دلیل این امر عدم صلاحیت کرمان برای رسیدگی به این پرونده ذکر شده است.
جعفری دولت آبادی به جهت محرمانه بودن مرحله تحقیقات در دادسرا، از بیان جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »