عضو مجلس خبرگان: پوتین به رهبری گفت من را به عنوان فرزند خودتان قبول کنید

رحیم توکل، نماینده مازندران در  مجلس خبرگان رهبری، مدعی شد:  پوتین که با دنیا با اقتدار صحبت می‌کند، پا روی پا می‌اندازد و به دنیا اعتنا نمی‌کند، وقتی پیش رهبری می‌آید، روی لبه مبل می‌نشیند، دست‌ها را روی پا می‌گذارد، مؤدبانه با امام و رهبری صحبت می‌کند -بیت رهبری پشتی هم نمی‌دهد- بعد می‌گوید من را به عنوان فرزند خودتان قبول کنید.

 او افزود: کسی که سیاستمدار دنیا است، به رهبری می‌گوید من را به عنون فرزند خودتان قبول کنید! حالا این بچه‌مَچه‌هایی که دو سه ورق سیاسی خواندند، دارند نظر می‌دهند که در چین یا در ایران و یا در آذربایجان چرا چنین کارهایی را می‌کنند. اینها نمی‌فهمند، ما چه‌کارشان کنیم؟! از سیاست بی‌خبرند و حالی‌شان نیست که کجا به کجاست.

*جماران

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. نمیخواهم به دینداران بر بخوره اما این روایت آقای توکل در واقع از همان نوع احادیث اسلامی است. ما یقینا میدانیم این حدیث دروغه. تکلیف دینداران با بقیه احادیث چیست؟

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »