زهرا رهنورد: داغ ننگ دخترکشی تا ابد بر پیشانی حکومت‌تان باقی خواهد ماند

به‌نام خداوند منتقم

حاکمان ایران، متوهمانه، تثبیت قدرت خود را در گرو چند وجب پارچه و یک قانون مَن‌درآوردی به‌نام “حجاب اجباری” خلاصه می‌بینند.

دخترکان معصومی چون کشته‌شدگان جنبش مهسا و اینک در ادامه آن نوجوان دانش‌آموز آرمیتا گراوند را به قربانی در مسلخ معبد خودکامگی می‌کشند و هر بار هم مرگ دخترکان را به گردن فیزیولوژی و سنکوپ و بیماری زمینه‌ای یا خودکشی آنها می‌اندازند.

به حاکمان هشدار می‌دهم جنگ تن‌به‌تن با زنان و دختران سرزمین‌مان ایران را پایان دهید و قانون منحوس حجاب اجباری را از فهرست قوانین کشور حذف کنید و گرنه همچون ایام جاهلیتِ زنده به‌گور کردن دختران، داغ ننگ دختر کشی تا ابد، بر پیشانی حکومت‌تان باقی خواهد ماند.

زهرا رهنورد
۶ آبان ۱۴۰۲

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این خانم فراموش کرده است که قتل دختران نوجوان ما از زمان حکومتی که همسرش از مقامات اصلی آن بود آغاز شد. کسی به خاطر نمی آورد که در زمانی که میرحسین موسوی مسئول روزنامه جمهوری اسلامی، وزیر خارجه و سپس برای هشت سال نخست وزیر محبوب امامشان بود، تسمه از گرده دختران نوجوان مان کشیدند. اما چه باید کرد، امروز برای خاتمه دادن به جمهوری اسلامی هر صدای منتقدی را باید محترم شمرد.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »