سهیل عربی: تجویز روان‌گردان در زندان برای جلوگیری از دادخواهی زندانیان سیاسی

زیتون – سهیل عربی، زندانی سیاسی سابق، می‌گوید در زندان‌های جمهوری اسلامی برای مقابله با «دادخواهی» زندانیان سیاسی به آن‌ها قرص روان‌گردان خورانده و سپس به بیمارستان روان‌پزشکی امین آباد می‌فرستند.

این وبلاگ‌نویسِ در تبعید روز یک‌شنبه، اول مرداد، گفت در دوران حبس خود «چند زندانی شرارتی» به دستور پزشک بهیاری هر شب قرص‌های خواب‌آور قوی به خوردش می‌دادند.

آقای عربی نوشت:«حالم خیلی بد شده بود …تا مدت زیادی آدمها را به شکل حیوان می دیدم، پائین تنه انسان،صورت شبیه گرگ و کفتار…کابوس می دیدم…»

به نوشته سهیل عربی پس از چند بار سو قصد ناموفق به جانش در زندان «به دستور عباس زلالی» در آب مصرفی او ماده مخدر «شیشه» ریخته‌اند و او‌ «پرخاشگر و بی‌خواب شده» و «دائم به دیوار مشت» می‌کوبیده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مهدی نصیری چندی قبل در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی فارسی گفت: «اپوزیسیون ایران اگر می‌خواهد موفق شود باید شکاف بین شاهزاده (پهلوی) و (مصطفی) تاج‌زاده را از میان بردارد.» این سخن او گرچه

ادامه »

شورش‌ها، انقلاب‌ها و جنگ‌ها همواره پدیده‌هایی بوده‌اند که در بستر آنها، جنایاتی علیه یک طرف یا هر دو طرف روی می‌داده است و نظامیان

ادامه »

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید

ادامه »