مقام ارشد ناجا: گشت ارشاد با دستور مستقیم ابراهیم رییسی عملیاتی شد

زیتون – به گفته یکی از مقامات ارشد نیروی انتظامی بازگشت گشت‌های ارشاد به خیابان‌ها با دستور مستقیم ابراهیم رییسی به عنوان رییس شورای عالی امنیت ملی عملیاتی شده است».

این فرد که نامش فاش نشده در گفتگویی با «اعتماد» افزود وزیر کشور به عنوان «قائم‌مقام نماینده کل قوا در ناجا» نیز در اجرایی شدن این طرح نقش داشته است.

او با اشاره به این که نیروی انتظامی تنها مجری دستورات مقامات بالاتر در دولت و وزارت کشور است، افزود:«مشخص است آقایان توپ را به زمین نیروی انتظامی می‌اندازند تا از گزند انتقادات احتمالی دور بمانند.»

اعتماد در این گزارش که پنج‌شنبه، بیست و نهم تیر، منتشر شد نوشت:«نزدیکان رییس‌ جمهوری همواره به او تذکر داده‌اند که تا پایان انتخابات ۱۴۰۴ و مطمئن شدن از انتخاب دوباره از اجرای هر طرح التهاب‌آفرینی خودداری کند.»

به نوشته اعتماد، مشاوران ابراهیم رییسی حتی به او پیشنهاد کرده‌اند که به ‌طور غیرمستقیم از «رفتارهای سلبی» با زنان در زمینه حجاب اجباری انتقاد کند «تا توجه افکار عمومی جلب شود».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. جالب است که همه در حکومت،شامل مشاوران رئیس جمهور منصوب،به خوبی می‌دانند حجاب اجباری و به ویژه ابزار تحمیل آن،یعنی گشت وحشی و ضدبشری ازشاد،تا چه حد منفور شهروندان است. پس چه کسی پشت این تصمیمات خطرناک و تشنج‌زاست؟ بدیهی است این شخص اولا منتخب مردم نیست که نیازی به حفظ ظاهر احترام به رای و نظر داشته باشد،دوما قدرت بی‌اندازه‌ای دارد.مصداق این دو شرط کسی جز سیدعلی خامنه‌ای نیست.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

مهدی نصیری چندی قبل در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی فارسی گفت: «اپوزیسیون ایران اگر می‌خواهد موفق شود باید شکاف بین شاهزاده (پهلوی) و (مصطفی) تاج‌زاده را از میان بردارد.» این سخن او گرچه

ادامه »

شورش‌ها، انقلاب‌ها و جنگ‌ها همواره پدیده‌هایی بوده‌اند که در بستر آنها، جنایاتی علیه یک طرف یا هر دو طرف روی می‌داده است و نظامیان

ادامه »

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید

ادامه »