محسنی‌اژه‌ای خواستار تعیین قضات ویژه برای پرونده‌های حجاب شد

زیتون – غلامحسین محسنی‌اژه‌ای از روسای کل دادگستری‌ها خواست برای رسیدگی به پرونده‌های مربوط به حجاب اجباری قضات ویژه‌ای تعیین کنند.

رییس قوه‌قضاییه جمهوری اسلامی روز پنج‌شنبه، بیست و نهم تیر‌ماه، گفت افرادی که با پوشش اختیاری در جامعه ظاهر می‌شوند «می‌خواهند امنیت روانی مردم را مخدوش کنند و آب به آسیاب دشمن بریزند.»

اژه‌ای با بیان اینکه بخشی از «کشف حجاب‌ها با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان» است افزود:«باید توجه داشت که کشف حجاب حتی اگر با انگیزه سیاسی و هدایتگری معاندان هم نباشد، عملی خلاف شرع و قانون است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. آفرین حاجی. دلار ۵۰۰۰۰ تومانی رو ولش،حجاب اجباری را عشقه!! با همین فرمون برید ته دره. لااقل بعد از سرنگون شدنتون دیگه بهانه‌ای نباشه که ما تابع خواست مردم بودیم و فلان و بهمان. طبق نظرسنجی وزارت ارشاد بالای ۷۰ درصد مردم با حجاب اجباری مخالفند،بعد حجاب اختیاری امنیت همون مردم رو مخدوش میکنه و آب به آسیاب دشمن میریزه! درد شما اینه که دشمن شما خود ملته،یا خودتون دشمن ملتید. اگر جرات دارید دوباره گشت ارشاد را راه بندازید. با همون اولین بازداشت اوضاع پارسال تکرار خواهد شد. فقط تعجب می‌کنم پرسنل این گشت قراره کیا باشند! بعید میدونم ۹۹ درصد پرسنل کادر نیروی انتظامی این قدر ابله باشند که در چنین اوضاع خطرناکی نقش کبریت در انبار باروت را بازی کنند.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

مهدی نصیری چندی قبل در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی فارسی گفت: «اپوزیسیون ایران اگر می‌خواهد موفق شود باید شکاف بین شاهزاده (پهلوی) و (مصطفی) تاج‌زاده را از میان بردارد.» این سخن او گرچه

ادامه »

شورش‌ها، انقلاب‌ها و جنگ‌ها همواره پدیده‌هایی بوده‌اند که در بستر آنها، جنایاتی علیه یک طرف یا هر دو طرف روی می‌داده است و نظامیان

ادامه »

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید

ادامه »