حسین زمان، خواننده پاپ، «برای همیشه رفت»

زیتون – حسین زمان، خواننده مشهور پاپ دهه هفتاد، روز پنج‌شنبه ۲۱ اردیبهشت درگذشت.

ابوذر، فرزند او، در توییتر با اعلام این خبر نوشت:«بابام رفت، بابا برای همیشه رفت…»

حسین‌ زمان که اخیرا به بیماری سرطان پیشرفته کبدی مبتلا شده بود، به‌سبب انتقادهایش به حکومت و همراهی با «جنبش سبز»  سال‌ها ممنوع‌الکار بود.

او همچنین عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف بود و پس از ۲۸ سال تدریس اخیرا از تدریس منع شده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

3 پاسخ

  1. با رفتن خواننده پاپ«حسین زمان» فرزانه بنیادگرایان و فریبای نواندیشان حوزه و حجره و مهدیه و خواری طلبان تربیونی و مشارکتی های دوربینی؛باید برای شام غریبان ابوذر زمان و زینب زمان سنگ تمام بگذارند!

    پ.ن.

    راستی از ۴ دهه قتل و غارت و تجاوز پدر مادر نامعلوم های پرورشگاهی نظام زندگی کُش،از سبز و بنفش ها و اعتدالی ها و تحولی ها و بذر هویتی ها،از پروژه نجات ایران و غارت اموال عمومی و فروش کیش و قشم و خوزستان و حفظ تمامیت ارضی کشور،از یکپارچگی اقوام ملت بزرگ ایران و دموکراسی سکولار مبتنی بر حقوق بشر،از حق تعیین شکل نظام سیاسی از طریق انتخابات آزاد و حقوق امت بازنشسته و ملت ورشکسته و صندوق صدقات آن جلاد بیمار،از حقوق بشر و دبیر کل و رییس شورای امنیت و رییس مجمع سازمان ملل و قتل شیخ نمر و خاشقچی و بریده باد دست فهد و پالوده خوری با سلمان بن عبد العزیز بن عبد الرحمن آل سعود چه خبر؟

    لطیف حسین زاده.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »