وزیر گردشگری: برخورد با مردم بر سر حجاب اجباری جاذبه گردشگری است

زیتون – وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جمهوری اسلامی می‌گوید برخوردهای قهری حکومت و طرفداران آن با مخالفان حجاب اجباری می‌تواند جزو «جاذبه‌های گردشگری» کشور باشد.

عزت‌الله ضرغامی روز چهارشنبه، سیزدهم اردیبهشت، گفت «هرچیزی می‌تواند برای گردشگر خارجی جاذبه گردشگری داشته باشد، حتی همین را هم می‌رود عکس می‌گیرد.»

ضرغامی همچنین مدعی شد گردشگران خارجی به حجاب اجباری «علاقه‌مندند» و افزود:«اگر جلوی مسجدی به آن‌ها چادر دهیم که سر کنند، به این کار علاقه‌مند هستند، آن چادر را می‌گیرند سر می‌کنند و یک عکس دسته جمعی می‌گیرند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

4 پاسخ

  1. البته به نظر من منظره به دار آویخته شدن شما برای گردشگران جاذبه بیشتری دارد.از شوخی گذشته،کار اینان از دیوانگی هم گذشته است. حالا میتوان فهمید که محمد سعید الصحاف وزیر تبلیغات صدام حسین چطور چند ساعت پیش از سرنگونی رژیم بعث، وقتی تانک‌های آمریکایی جلوی در هتل محل اقامتش پارک کرده بودند،منکر حضور آمریکایی‌ها در بغداد بود!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »