وکیل توماج صالحی: پرونده موکلم به علت نقص تحقیقات به دادسرا برگشته

زیتون – وکیل توماج صالحی گفت پرونده این خواننده رپ زندانی به علت نقص تحقیقات از دادگاه دوباره به دادسرا فرستاده شده است.

امیر رئیسیان در گفتگویی با «شرق» افزود «با توجه به عدم دسترسی وکلا به پرونده در دادسرا، نمی‌دانیم دستور دادگاه برای رفع نقص تحقیقات مربوط به کدام یک از اتهامات توماج صالحی است.»

او در این مصاحبه که شنبه، نهم اردیبهشت، منتشر شد با بیان اینکه بیش از یک ماه است که منتظر اجرای احکام دادگاه در دادسرا هستند گفت قرار بوده جلسه بازپرسی آقای صالحی پنج‌شنبه برگزار شود اما «به علت عدم حضور بازپرس برگزار نشد.»

رئیسیان در ادامه به شرق گفت:«در پرونده توماج صالحی ۵ اتهام وجود دارد. اولین اتهام، افساد فی الارض است. اتهام دوم تبلیغ علیه نظام است. اتهام سوم، همکاری با دولت متخاصم، اتهام چهارم، دعوت مردم به کشتار و اغتشاش و اتهام آخر او هم، توهین به رهبری است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »