نماینده افشاگر واگذاری خودروهای شاسی‌بلند احضار شد؛ کیهان: با علیرضابیگی برخورد شود

زیتون – احمد علیرضابیگی که ماجرای اهدای خودروهای شاسی‌بلند به نمایندگان مجلس را رسانه‌ای کرده بود از احضارش به دادستانی خبر داد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شامگاه جمعه، هشتم اردیبهشت، با اعلام احضارش به «دادستانی کل» و‌ «هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان» افزود:«می‌دانم پیمودن مسیر حق و عدالت پرمخاطره و آکنده از مشقت خواهد بود.»

علیرضابیگی هفته گذشته مدعی شده بود وزارت صمت برای بازپس‌گیری امضاهای استیضاح وزیر این وزارتخانه ۷۵ خودروی شاسی‌بلند به نمایندگان اهدا کرده است.

حسین شریعتمداری، نماینده علی خامنه‌ای در نشریه کیهان، روز شنبه در مطلبی نوشت «تکذیب ادعای یک نماینده درباره واگذاری خودروی شاسی‌بلند به ۷۰ نماینده، کافی نیست و باید با کسی که با دروغ‌پردازی با اعتبار دولت و مجلس آسیب زده، برخورد شود.»

وی سخنان علیرضابیگی را «دروغ‌پراکنی و لجن‌پراکنی» خوانده و از مراجع قضایی و امنیتی خواست «ضمن بازخواست فرد مدعی این دروغ، شبکه‌ای را هم که این نوع عملیات روانی را تدارک و محتوای دروغین مورد نیاز را میان افراد شاخص توزیع می‌کند، تحت تعقیب قرار دهند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

خودشان را شبیه به عامه‌ی مردم جا می‌زنند. تن‌پوشِ کت و شلوار و پیراهن‌شان را نه بر اساس وُسع جیب‌ پر پولی دست‌چین می‌کنند؛ که اغلب از یکی دو فیش حقوقی پر می‌شود؛ بل‌که بر

ادامه »

۱. در طی انتخابات اخیر، مدام شنیده‌ایم که گفته می‌شود: پزشکیان نمی‌تواند کاری از پیش ببرد؛ مگر یک تدارکاتچی چقدر قدرت دارد؛ باید آن

ادامه »

اگر انتخابات و به ویژه انتخاب ریاست جمهوری در کشوری مانند ایران را یک فرآیندی ترسیم کنیم که می خواهد

ادامه »