نامه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها به خامنه‌ای؛ «دیدگاه خودتان را نسبت به قدرت تحلیل مردم و همه‌پرسی اصلاح کنید»

زیتون – انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با تاکید بر لزوم اصلاحات ساختاری، از علی خامنه‌ای خواست با «اعلان صریح تصحیح دیدگاه خود نسبت به قدرت تحلیل و آگاهی مردم، مقدمات برگزاری همه پرسی درباره بعضی از مسائل لاینحل جاری را فراهم نماید.»

رهبر جمهوری اسلامی پیش‌تر در جمعی از هوادارانش گفته بود مسائل گوناگون کشور قابل رفراندوم نیست.

جامعه مدرسین این سخن خامنه‌ای را آشکارا مغایر با اصول مختلف راجع به جمهوریت دانسته و افزودند:«هیچ گاه نمی‌توان به نام اسلام ناسازگار با جمهوریت و آزادی، جمهوری اسلامی تشکیل داد.»

امضاکنندگان در این بیانیه نوشتند:«مردم می‌پرسند اگر ما امکان تحلیل برای شرکت در همه‌پرسی را نداریم، چگونه برای شرکت در انتخابات غیر رقابتی و حضور در راهپیمایی ها و تایید قطعنامه‌هایی که نقشی در نوشتن آن نداریم امکان تحلیل داریم؟»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این نامه ها به مترسک حکومت چه ارزشی داره! خامنه ای ابتدای رهبریش مترسگ هاشمی بود و بعد از اینکه هاشمی به سپاه میدون داد و قدرت اقتصادی پیدا کردن همه نظام شد مترسگ سپاه و سپاه هم مستقیم از روسیه دستور میگیره. نامه رو بزنید به رفیق دوست ، سردار سیدمجید میراحمدی، سردار عبدالهی، سردار رشید، سردار وحید و سایر سرداران و آخوندهای حلقه اصفهانیها. جدیدا یک مترسگ جدید به مترسگهای سپاه گاوداران اضافه شده و اونم کسی نیست جز شازده رضا پالانی که مستقیم با سپاه لابی کرده. سید ممد خاتمی تو که سال ۱۳۷۶ با ۲۲میلیون رای انتخاب شدی وقتی التماس سردار سیدمجیدی میراحمدی میکردی باهات اوکی باشه اما تحویلت نمیگرفت و میدونی یکی از تعیین کننده های اصلی نظام هست و احمدی نژاد رو با ۱ انگشتش رییس جمهور کرد چیری به مردم نمیگی. همتون میشناسیدش اما حرفی نمیزنید. همتون میدونید رفیق دوس نماینده کا گ ب در ایرانه و یکی از قدرتهای پشت پرده هست اما حرفی نمیزنید. به شازده رضا پالانی هم عرض کنم خودش و طرفداران افسارگسیختش در ایران جایی ندارن و برای ما فرقی با ولایی ها ندارن. ایران یک جمهوری دموکراتیک فدرال قومی میخواد. نه یکسری وحشی فاشیست آدمخوار. سرهای اصلی مار رو بهتون معرفی کردم. خودتون دانید.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »