سه معلم زندانی خطاب به حکومت: به مسمومیت‌ دختران دانش‌آموز پایان دهید

زیتون – سه معلم محبوس در زندان لاکان شهر رشت در پیامی خطاب به حکومت خواستار پایان دادن به مسمومیت‌های دختران دانش‌آموز شدند.

انوش عادلی، محمود صدیقی‌پور و عزیز قاسم‌زاده، در نامه خود با اشاره به «لزوم فراهم کردن محیطی امن برای فرزندان ایران» خواستار فراهم آمدن «محیط آرام و امن» و برای تحصیل کودکان و نوجوانان شدند.

آن‌ها در این پیام که جمعه، بیست و پنجم فروردین، منتشر شد همچنین اعلام کردند:«معلمان ایران که سال‌ها‌ست خواسته‌های صنفی خود را برای بهبود کیفیت آموزشی، آموزش رایگان و حق داشتن تشکل‌های مستقل، فریاد زده‌ و در این راستا هزینه‌هایی چون‌ تبعید، اخراج و زندان را با آغوش باز برای داشتن آموزش و پرورشی مطلوب، به جان خریده‌اند، هرگز گمان نمی‌بردند روزی فرا رسد که مدرسه آن‌چنان فضای ناامنی برای فرزندان ایران شود که ما معلمان خواسته صنفی‌مان، پایان دادن به مسمومیت‌های دختران و نوباوه‌گان سرزمین‌مان باشد.»

این سه فعال صنفی که پیش‌تر توسط دادگاه انقلاب رشت به اتهام «تبلیغ علیه نظام» هر یک به یک سال حبس محکوم شده بودند، روز نوزدهم فروردین به زندان منتقل شدند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »