یک نماینده مجلس: جریمه ۳ میلیاردی و ابطال گواهینامه و پاسپورت برای «بی‌حجابی» 

زیتون – حسین جلالی، نماینده مجلس، می‌گوید بر اساس «طرح عفاف و حجاب» افراد متخلف بین۵۰۰ هزار تومان تا سه میلیارد تومان جریمه نقدی خواهند شد.

نماینده مردم کرمان روز یکشنبه، ششم فروردین، افزود ابطال گواهینامه رانندگی و ابطال پاسپورت از دیگر مجازات در نظر گرفته شده در این طرح است.

او با اشاره به این که در این طرح هیچ «تقابل فیزیکی» وجود ندارد گفت که در «سلبریتی‌ها و کسانی که کانال، وبگاه و عضو بالا دارند،‌ ممنوعیت استفاده از اینترنت در نظر گرفته شده است.»

جلالی گفت که طرح موسوم به «عفاف و حجاب» پس از برگزاری «۳۰۰ جلسه با شورای انقلاب فرهنگی و شورای امنیت ملی نهایی» شده و «خدمت رهبری، قوه قضاییه، فرهنگ عمومی و… رسیده است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. .
    حجت‌الاسلام ناصر رفیعی محمدی پرسید: چرا نظام به این سادگی با موضوع حجاب کنار آمده از چی می‌ترسد؟

    آقای رفیعی،
    نظام از سایه‌ی خودش هم می‌ترسد زیرا مانند همه‌ی دیکتاتوریهای طول تاریخ جنایتکار و فاسد و خائن و خائف می‌باشد شما هم بهتر است به موضوعات پیش پا افتاده‌ای همچون حجاب توجه نکنید بلکه درصدد رفع گرانیها باشید که احتمال زیاد دارد ملت خدازده شورش کنند و فاجعه‌ای بدتر از سال ۵۷ سر خودشان بیاورند.
    مگر زن در میانِ ما بشر نیست، مگر زن در تمیزِ خیر و شرّ نیست.
    زنان را عصمت و عفّت ضرور است، نه چادر لازم و نه چاقچور است.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

  2. این نمایندگان عزیز ملت در تصویب جریمه سه میلیارد تومانی به جیب خودشان نگاه کرده اند یا احتمالا نمیدانند که سه میلیارد تومان چند تا صفر دارد !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »