«در یکی از دانشکده‌های دانشگاه تهران از ۷۰ استاد، ۳۰ نفر مهاجرت کرده‌اند»

زیتون – رییس سابق دانشگاه تربیت مدرس می‌گوید در یکی از دانشکده‌های دانشگاه تهران از ۷۰ استاد، حدود ۳۰ نفر مهاجرت کرده اند و تعدادی از بقیه هم درصدد مهاجرت هستند.

به گفته سعید سمنانیان این افراد «مملکت خود را دوست دارند اما شرایط مناسبی ندارند.»

سمنانیان با انتقاد از محدودیت های ایجاد شده در روند جذب اساتید گفت:«اتفاقات نامطلوبی در حال رخ دادن است. برخی با فشار وارد دانشگاه ها می شوند که یک خطای نابخشودنی است.»

وب افزود:«باید کسانی که می‌فهمند اداره آموزش عالی چگونه است، بدون قرار گرفتن در معرض اعمال نفوذ و فشار، در راس علم کشور و دانشگاه­ها قرار بگیرند.»

سمنانیان در ادامه مهاجرت گسترده دانشجویان را «فاجعه‌ای» خواند که در کمتر کشوری رخ می دهد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. ما که سابقه اش را می شناسیم!خودش هم از همین جماعت رانتی بیسواد و متقلب وابسته به نظام افسادطلب است!اراذل و اوباش نظام که به دستوری ولی فقیرشان این مملکت را به خاک سیاه نشاندند فقط محدود به سفارت نوردان نیستند، بلکه هر سوراخ و سمبه تشکیلات دولتی و سازمانی یافت می شوند!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »