نرگس محمدی: با حرکت‌های اعتراضی مانع تکرار مسمومیت دانش‌آموزان شوید 

زیتون – نرگس محمدی در واکنش به مسمومیت زنجیره‌ای دانش‌آموزان از ایرانیان دعوت کرد تا با «افشاگری و حرکت‌های اعتراضی گسترده» از تکرار «این اقدام نفرت‌انگیز و گسترش این‌گونه حملات خشونت آمیز» جلوگیری کنند.

این فعال حقوق بشر در نامه‌ای از زندان اوین با مقایسه برخورد سریع و شدید حکومت با معترضان جنبش «زن، زندگی، آزادی» و در حین حال تعلل در برخورد با عوامل این زنجیره حوادث نوشت:«بدیهی است حکومت استبدادی با چنین رفتاری پیام مهمی را به جامعه ایران و جهانی می‌دهد.»
خانم محمدی در ادامه از تمام نهادهای بین‌المللی المللی حقوق بشری و سازمان ملل خواست تا «نسبت به این اقدام ضد بشری و پر هراس بی توجهی نکنند و اقدام عملی فوری انجام دهند.»

او افزود:«به خود اجازه می‌دهم به نهادهای بین‌المللی یادآور شوم که جهان نمی‌تواند حقوق انسانی و بدیهی میلیونها ایرانی را فقط در سالنی در سازمان ملل و آن هم با حضور وزیر امور خارجه دروغگو و فریبکار جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار دهد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. حرکت اعتراضی باید سازمان یافته باشد تا موثر باشد. برای هماهنگی این اعتراضات چرا هیچ برنامه ریزی نمی شود, و وقتی پیشنهادی می شود ان هم مورد بررسی قرار نمی گیرد؟

    1. دقیقا مطلب همینه.

      برنامه ریزی نمیشه چون هیچ گروهی / طیفی/ … نمیخواد بگه من برنامه ام برای آینده چیه.

      همه منتظرن تا شلوغ بشه تا ببینیم کی از پس بقیه تو هوچی گری بر میاد … مثل روال قرن های پیش …. 🙂

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »