مولوی عبدالحمید: ملت ایران از عاملان و‌ آمران تجاوز نمی‌گذرد 

زیتون – مولوی عبدالحمید در واکنش به گزارش‌ها از تعرض جنسی به بازداشت‌شدگان گفت «ملت ایران حتی اگر از خون به ناحق ریخته‌شدۀ فرزندان خود بگذرد، از عاملان و‌ آمران تجاوز نخواهد گذشت.»

حساب توییتری امام جمعه اهل سنت زاهدان روز یک‌شنبه، سی‌ام بهمن، نوشت «افرادی که به‌عنوان مأمور و بازجو به بازداشت‌شدگان تجاوز کرده‌اند، مرتکب بدترین جنایت شده‌اند.»

مولوی عبدالحمید در ادامه این توییت از «نهادها وشخصیت‌های آزاده» خواست «جهت جلوگیری از این جنایت و انحراف وحشتناک ورود نمایند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. .
    مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: اگر نمی‌توانید مشکلات مردم را حل کنید کنار بروید بگذارید کسی که می‌تواند بیاید مشکلات را حل کنند.

    آقای اسماعیل‌زهی،
    کسی که بتواند بیاید مشکلات را حل کند وجود ندارد پسندیده‌ترین روش این است که از جمهوری اسلامی بخواهیم طبق قانون اساسی به مخالفان انقلاب مجوز تأسیس حزب بدهد تا وارد مبارزات انتخاباتی شوند رأی ملت را به دست آورند و با کمک مردم مشکلات را حل کنند.
    فردا که ز مشکلات حل می‌طلبند، کی از تو ترانه و غزل می‌طلبند.
    آوازه فکنده‌ای که کار آسان است، اینها همه قول است عمل می‌طلبند.

    سرور گرامی،
    تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
    ۱- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
    ۲- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
    با تشکر از توجه شما.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »