«برای…» بهترین ترانه تاثیرگذار در تغییرات اجتماعی به انتخاب گرمی ؛ شروین حاجی‌پور: «ما بردیم»

زیتون – ترانه «برای…» اثر شروین حاجی‌پور برنده بهترین ترانه تاثیرگذار در تغییرات اجتماعی در شصت و پنجمین دور از «جوایز گرمی» شد.
این ترانه از سوی ۹۵ هزار نفر به عنوان نامزد دریافت این جایزه ویژه انتخاب شد.
حاجی‌پور در واکنش به این خبر در اینستاگرام نوشت:«ما بردیم.»
شروین حاجی‌پور این ترانه را در روزهای آغازین جنبش سراسری ضد حکومتی با الهام از نوشته‌های معترضان در شبکه‌های اجتماعی ساخت. وی پس از شهرت آهنگش در میان ایرانیان در مهرماه بازداشت و مدتی بعد به قید وثیقه آزاد شد.

جیل بایدن، بانوی اول آمریکا، در این مراسم ترانه «برای…» را «نوایی نیرومند و شاعرانه برای آزادی و حقوق زنان» خواند و افزود:«شروین را بازداشت کردند ولی این ترانه با موضوع قدرتمندش «زن زندگی آزاد» در سراسر جهان منعکس شد.»

در شصت‌وپنجمین مراسم اهدای جوایز آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط که به «گرمی» شهرت دارد، همچنین صهبا مطلبی، نوازنده و آهنگساز ایرانی، همراه با گروه موسیقی «الجا» برنده جایزه بهترین آلبوم موسیقی جاز لاتین شد.
حمید سعیدی، آهنگساز ایرانی، برای دومین بار برنده جایزه گرمی در بخش موسیقی«نیو ایج» شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. الان آن ۷۰ نفر کذایی بیانیه میدهند که این ترانه شروین را هم امپریالیست غربی درست کرده و ضد اصلاحات درونی است. و بعد نو اندیشان دینی بیانیه میدهند که به گفته میر حسین در جمهوری اسلامی دوم زن آزاد است که زندگی کند.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »