علی خامنه‌ای باز هم معترضان را اغتشاش‌گر و خائن خواند و اعتراضات را به دشمن خارجی نسبت داد

زیتون – علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، معترضان را «خائن» لقب داد و خواستار برخورد جدی «دستگاه‌های مسئول» با آنان شد.

وی روز دوشنبه، نوزدهم دی، بار دیگر «دشمن خارجی» را عامل اعتراض‌های سراسری خواند و تبلیغات علیه حکومتش را «مهم‌ترین بخش حرکت دشمن» دانست.

رهبر جمهوری اسلامی در ادامه گفت هدف معترضان مخالفت با ضعف‌های کشور نیست، بلکه از بین بردن نقطه‌های قوت آن است.

خامنه‌ای همچنین معترضان را اغتشاشگرانی خواند که «می‌آیند در خیابان‌ها و فریاد می‌کشند و فحش می‌دهند و یک جایی را [خراب می‌کنند] و یک شیشه‌ای را می‌شکنند و یک سطل زباله‌ای را آتش می‌زنند.»

به بیان رهبر جمهوری اسلامی، اعتراض‌های خیابانی باعث رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نخواهد شد.

خامنه‌ای در انتها از طرفداران حکومت خواست دیدگاه و نقطه نظرات او را در دانشگاه‌ها، صدا و سیما و مطبوعات به گوش نوجوانان و جوانان برسانند. وی در توضیح این مطلب گفت:«وسوسه‌ای را که روی آن جوان یا نوجوان اثر میگذارد، چه میتواند برطرف کند؟ باتوم که نمیتواند برطرف کند،؛ آن وسوسه را تبیین میتواند برطرف کند. این مطلب اوّل. جهاد تبیین را جدّی باید گرفت.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »