امیررضا خادم، قهرمان پیشین کشتی ایران و جهان، به دلیل انتقاد از سرکوب معترضان توسط حکومت از کار برکنار شد

زیتون – به گزارش اعتمادآنلاین امیررضا خادم، قهرمان پیشین کشتی ایران و جهان، به دلیل انتقاد از سرکوب معترضان توسط حکومت از کار برکنار شد.

اعتماد به نقل از یک منبع آگاه نوشت اخراج آقای خادم از «هلدینگ گردشگری وزارت کار» در حالی رخ داد که قرارداد او چندی پیش برای چهار سال تمدید شده بود.

به نوشته این نشریه، در مورد برکناری آقای خادم «شفاف سازی درستی صورت نگرفته اما گویا این تصمیم به خاطر مواضع انتقادی او در چند وقت گذشته بوده است.»

علاوه بر آقای خادم، علیرضا حسینی طباطبایی، مدیرعامل این هلدینگ، نیز به دلیل مخالفت با اخراج این کشتی‌گیر پیشکسوت برکنار شد. همچنین دو عضو دیگر هیئت مدیره در اعتراض به این اتفاقات استعفا دادند.

امیررضا خادم، رییس پیشین فدراسیون کشتی و نماینده مجلس هفتم، از جمله افراد سرشناسی است که در فضای مجازی از اعتراض‌های سراسری مردم حمایت کرده‌اند.

مقامات جمهوری اسلامی تاکنون به این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »