مادر نوجوان کشته‌شده ارومیه‌ای: نیما را مأموران امنیتی کشتند اما مجبورمان کردند علت را «گازگرفتگی سگ» اعلام کنیم

زیتون – مادر نوجوان ۱۷ ساله ارومیه‌ای سکوت سه ماهه خود درباره مرگ فرزندش را شکست؛ نیما شفق‌دوست به ضرب دو گلوله نیروهای امنیتی کشته شد ولی خانواده مجبور شدند علت را «گازگرفتگی سگ» اعلام کنند.

پروین حسن‌آبادی به «شبکه حقوق بشر کردستان» گفت پس از آنکه فرزندش روز سی‌ام شهریور، از ناحیه پا هدف ۲ گلوله قرار می‌گیرد، خانواده از ترس بازداشت نیما در بیمارستان، او را در خانه تحت درمان قرار می‌دهند.

به گفته خانم حسن‌آبادی، پس از ۱۲ روز و درپی وخامت حال فرزندش، او را به بیمارستان منتقل می‌کنند ولی به علت عفونت شدید محل جراحت جان خود را از دست می‌دهد.

مادر نیما در ادامه می‌گوید:«نهادهای امنیتی ما را تهدید کردند در صورت اطلاع رسانی در مورد چگونگی کشته شدن نیما و برگزاری مراسم ختم عمومی همان بلایی که بر سر نیما آورده اند را با دیگر جوانان خانواده هم خواهند کرد.»

پس از خاکسپاری نهادهای امنیتی خانواده شفق دوست را تحت فشار قرار می‌دهند تا علت مرگ وی را گازگرفتگی توسط سگ اعلام کنند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »