«مسئولان بلندپایه حکومتی برای کنترل خشونت جامعه ۳ بار در زندان با سعید مدنی مشورت کردند» 

زیتون – وکیل سعید مدنی می‌گوید مسئولان بلندپایه یک وزارتخانه تاکنون سه بار برای مشورت درباره خشونتهای موجود در جامعه به دیدار این پژوهشگر زندانی رفته‌اند.

به گفته محمود بهزادی‌راد، آقای مدنی در پاسخ به آنها گفته «ابتدا باید خشونت دولتی متوقف شود و برای معترضان حقی در نظر گرفته شود.»

حسن رفیعی، دانشیار بازنشسته دانشکده علوم توانبخشی و سلامت روانی، نیز میگوید «سعید مدنی در حالی بازداشت و زندانی است که پژوهشهای او میتوانست مانع از رخ‌دادن رویدادهای کنونی در ایران شود.»

دادگاه انقلاب تهران چهارشنبه سی‌ام آذر، این پژوهشگر مسائل اجتماعی را به ۹ سال زندان محکوم کرد. یکی از اتهام‌های وی نوشتن کتابی با عنوان «علیه اعدام» است که در ایران اجازه چاپ هم گرفته است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »