وزیر ارتباطات: اینستاگرام و واتس‌اپ هنوز شرایط جمهوری اسلامی را نپذیرفته اند 

زیتون – وزیر ارتباطات جمهوری اسلامی گزارش‌ها درباره پذیرفته شدن شروط جمهوری اسلامی توسط اینستاگرام و واتس‌اپ را تکذیب کرد.

عیسی زارع‌پور چهارشنبه بیست و سوم آذر، در واکنش به ادعای یک نماینده مجلس درمورد احتمال بازگشت این شبکه‌های اجتماعی به ایران گفت:«نامه را مرکز ملی زده است و من صبح از آنها سوال کردم که گفتند هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم و آنچه از سوی یک نماینده مجلس مطرح شده، حدس و گمان است.»

روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی حدود یک هفته پیش در نامه‌ای به متا، شرکت مادر این دو شبکه‌، به این شرکت آمریکایی ده روز برای معرفی نماینده ‌خود ده روز مهلت داده بود.

پیشتر جواد نیک‌بین، نماینده کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ، گفته بود:«طبق گزارش‌های داده شده، به احتمال زیاد اینستاگرام و واتس‌اپ به ایران می‌آیند و تا جایی که مطلع هستم به اجمال شرایط ایران را قبول کردند.»

اینستاگرام و واتس‌اپ پس از آغار اعتراضات کنونی فیلتر شدند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا ۱۵ خرداد ۶۸ در مجلس خبرگان رهبری در اظهاراتی در اوج فروتنی فرمودید:««باید خون گریست

ادامه »

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در

ادامه »