بولتن محرمانه فارس: خامنه‌ای خواستار بی‌آبرویی مولوی عبدالحمید شد؛ ایرانیان در وضعیت انقلاب قرار گرفته‌اند 

زیتون – براساس اطلاعات منتشر شده از بولتن‌های محرمانه خبرگزاری فارس علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی خواستار بی‌آبرویی و سلب قدرت مولوی عبدالحمید شده است.

به نوشته یکی از این بولتن‌ها به تاریخ سوم آذر خامنه‌ای به مسئولان امنیتی دستور داده امام جمعه اهل سنت زاهدان «نباید بازداشت شود. بلکه باید بی‌آبرو شود.» 

رهبر جمهوری اسلامی همچنین خطاب به حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی «سیاست کلی نظام» را مدارا با مولوی عبدالحمید ترسیم کرده و افزوده «نباید اقدامی شود که او دوباره خشمگین شود و اهل سنت را به خیابان‌ها فرابخواند».

با این حال در این بولتن تاکید شده که «تدبیر بر این است که به تدریج توانایی مولوی عبدالحمید سلب شود.» 

گروه هکری «بلک‌ریوارد» پس از هک وب‌سایت و سامانه داخلی خبرگزاری فارس به این بولتن‌‌ها که حاوی اطلاعات محرمانه نظام است دست پیدا کرد.

خامنه‌ای همچنین با بازخواست از غلام‌علی حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار حضور «نیروهای جریان انقلاب و شورای ائتلاف» در «میدان» شده است.

حداد عادل در پاسخ به رهبر جمهوری اسلامی گفته است: «یک جمعیت بزرگ می‌تواند این اغتشاشات را مهار کند. الان بسیج ما ضعیف شده و قدرت بسیج کنندگی ندارد. فرمانده بسیج از نگاه من باید یک چهره ملی باشد. فرماندهی می‌خواهد که حزب‌اللهی‌ها او را دوست داشته باشند و در دل آنها جا داشته باشد». 

در این بولتن همچنین به ناتوانی «جریان انقلابی» در«مدیریت رسانه‌ای و مدیریت مسئله‌ی فرهنگی» اشاره شده است. در ادامه چنین آمده است که «جریان انقلابی کاملاً انفعالی عمل می‌کند. شورای عالی امنیت ملی به وظایفش آگاه نیست. کاملاً انفعالی عمل می‌کنیم. در تقویت جبهه رسانه‌ای انقلابی هیچ کار و اقدام اثرگذاری نداشته‌ایم. در کانال‌های ارتباطی موجود نیروهای انقلابی بیشتر به نقد چهره‌های انقلابی می‌پردازند.» 

در بولتن فارس همچنین آمده که دستگاه‌های اطلاعاتی روسیه با شنود دستگاه‌های اطلاعاتی غربی به این نتیجه رسیده‌اند که «مردم ایران در وضعیت انقلاب قرار گرفته‌اند و از لحاظ ذهنی به این باور رسیده‌اند که شرایط کشور در یک شرایط انقلاب است.» 

همچنین براساس اطلاعات موجود در این بولتن و با استناد به نظر سنجی وزارت کشور ۸۴ درصد مردم اعتراضات خیابانی را عاملی برای کاهش مشکلات می‌دانند.

در بولتن فارس همچنین آمده که دستگاه‌های اطلاعاتی روسیه با شنود دستگاه‌های اطلاعاتی غربی به این نتیجه رسیده‌اند که «مردم ایران در وضعیت انقلاب قرار گرفته‌اند و از لحاظ ذهنی به این باور رسیده‌اند که شرایط کشور در یک شرایط انقلاب است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »