علی خامنه‌‌ای معترضان را «حقیر» خطاب کرد و جمهوری اسلامی را نظامی آزاد، مردم‌سالار و در حال پیشرفت دانست

زیتون-علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، در سخنرانی روز شنبه ۲۸ آبان خود اعتراضات جاری در ایران را «اغتشاشات» و معترضان را «حقیر» خطاب کرد.

خامنه‌ای بار دیگر آمریکا و دولت‌های اروپایی را «گردانندگان اصلی اغتشاشات» خواند و گفت «هدف دشمن متزلزل کردن ارکان اقتدار نظام است.» رهبر جمهوری اسلامی در ادامه با اشاره به معترضان افزود آنها «بسیار حقیرتر از آن هستند که بتوانند به نظام آسیب بزنند.»

رهبر جمهوری  اسلامی که در دیدار با جمعی از همادارانش از اصفهان سخن می‌گفت، خواستار مجازات «عاملان جنایت، قتل، تخریب یا تهدید به آتش زدن دکان و ماشین کاسبان و مردم» شد. وی افزود «بساط شرارت بدون شک جمع خواهد شد.»

علی خامنه‌ای با دفاع از عملکرد حکومت تحت امر خود، جمهوری اسلامی را نظامی آزاد، مردم سالار و در حال پیشرفت خواند.

وی در ادامه گفت: دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند.

رهبر جمهوری اسلامی بارها در سخنرانی‌های پیشین خود، با کم اهمیت جلوه دادن تظاهرات سراسری در ایران، «دشمن» را مسبب ناآرامی‌های اخیر قلمداد کرده‌است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. این دین چه دارد که متخصصانش این گونه وقیح و دریده و دشمن شادی و خوشی و خنده هستند؟! گویی از گریه و اندوه مردم خرسند و از شادی‌شان خشمگین میشوند. تولد سران مذهبشان را جشن نمیگیرند ولی در مرگشان چند روز عزا می‌گیرند و ملت را هم به عزا مینشانند. با موسیقی مخالفند،با مجسمه‌سازی و نقاشی و هنر مخالفند.ساز نوازندگان را بر سرشان خرد میکنند. با شراب مخالفند ولی با تریاک نه. با عشق دو نوجوان مخالفند ولی با صیغه شدن دهها تن از همان دختران جوان توسط یک پیرمرد حرام‌خوار موافقند و عبادتش میدانند. اینان چرا این چنیند؟؟؟

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »