نماینده آمریکا در امور ایران: جمهوری اسلامی به سیاست جدید نیاز دارد، نه داستان جدید 

زیتون– رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران، در واکنش به سخنان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی درباره زمان دادن پهپاد‌ها به روسیه، گفت «سیاست جدیدی نیاز دارند نه یک داستان جدید»

رابریت مالی در توییتر نوشت: ایران تعداد محدودی پهپاد پیش از جنگ [به روسیه] نداد. آنها ده‌ها فروند را همین تابستان [به روسیه] منتقل کردند. پرسنل نظامی ایرانی هم‌اینک با حضور در مناطق اشغالی اوکراین به روس‌ها کمک می‌کنند که این پهپادها را علیه غیرنظامیان اوکراینی به کار گیرند. زمانی که با شواهد و مدارک روبرو می‌شوند، به سیاست جدیدی نیاز دارند نه یک داستان جدید»

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه‌ی ایران امروز مدعی شد که ایران ماه‌ها قبل از شروع جنگ اوکراین، تعداد محدودی پهپاد در اختیار روسیه گذاشته است اما دادن موشک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین را تکذیب کرد.

او دوهفته پیش دادن پهپاد به روسیه را تکذیب کرده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »