مراسم چهلم نیکا شاکرمی به سوگواران تیراندازی شد 

زیتون- امروز، پنجشنبه پنجم آبان ماه، مراسم چهلمین روز جان باختن نیکا شاکرمی، از نوجوانان کشته شده در اعتراضات به قتل مهسا (ژینا) امینی تحت بازداشت گشت ارشاد، در حالی برگزار شد که نیروهای امنیتی با تیراندازی و شلیک گاز اشک‌آور، سوگوارانِ معترض را مورد حمله قرار دادند.

فردی نزدیک به خانواده‌ی این نوجوان جان‌باخته، به بی‌بی‌سی فارسی خبر داده است که در مراسم چهلم او که با حضور جمعیت بزرگی از مردم در گورستان حیات‌الغیب واقع در روستای ویسیان در ۴۰ کیلومتری خرم‌آباد برگزار شده است، ماموران امنیتی به سوی معترضان حمله و تیراندازی کرده‌ و این گورستان را تحت محاصره درآورده‌اند.

رادیو فردا نیز گزارش داده است که در مراسم چهلم نیکا شاکرمی، سوگوارانِ معترض شعار «مرگ بر خامنه‌ای» و «مرگ بر سپاهی» سر داده‌اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مهدی نصیری چندی قبل در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی فارسی گفت: «اپوزیسیون ایران اگر می‌خواهد موفق شود باید شکاف بین شاهزاده (پهلوی) و (مصطفی) تاج‌زاده را از میان بردارد.» این سخن او گرچه

ادامه »

شورش‌ها، انقلاب‌ها و جنگ‌ها همواره پدیده‌هایی بوده‌اند که در بستر آنها، جنایاتی علیه یک طرف یا هر دو طرف روی می‌داده است و نظامیان

ادامه »

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید

ادامه »