خانواده‌ی مهسا امینی بیانیه‌ای مبنی بر عدم برگزاری مراسم چهلم او منتشر نکرده‌اند

زیتون-یکی از نزدیکان خانواده‌ی مهسا (ژینا) امینی که خواسته است نامش فاش نشود، شامگاه سه‌شنبه به رادیو فردا خبر داد که خانواده‌ی او «به شدت تحت فشار هستند که در روز چهلم درگذشت مهسا مراسمی برگزار نکنند اما این خانواده هیچ بیانیه‌ای مبنی بر عدم برگزاری مراسم منتشر نکرده‌اند.»

این در حالی است که خبرگزاری حکومتی ایرنا روز سه‌شنبه مدعی شده بود که خانواده‌ی مهسا امینی بیانیه‌ای صادر کرده و گفته‌اند که در چهلمین روز درگذشت دخترشان که مصادف است با امروز، چهارشنبه چهارم آبان، مراسمی برگزار نخواهند کرد.
پیش‌تر سازمان هه‌نگاو (دیده‌بان مستقل حقوق بشر کردستان) در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرده بود که مطلع شده

خانواده‌ی ژینا امینی به‌شدت تحت فشار نهادهای امنیتی برای صدور بیانیه نسبت به عدم برگزاری مراسم چهلم ژینا بوده و حتی اشکان برادر ژینا تهدید به بازداشت شده است.

رادیو فردا نیز گزارش داده است که جو شهر سقز که زادگاه مهسا امینی است، در آستانه‌ی چهلمین روز درگذشت او به شدت امنیتی شده و اینترنت نیز با اختلال زیادی روبروست.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »