زندان اوین در آتش و دود؛ صدای تیراندازی ‌های متعدد شنیده می‌شود؛ شلیک دو شی نورانی به زندان

دقایقی پیش ویدیوهای متعددی از زندان اوین در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که این زندان را در آتش و دود نشان می‌دهد و صدای تیراندازی و شلیک‌های متعدد گلوله به گوش می‌خورد.

در ویدیوی منتشر شده در وحیدانلاین پرتاب یا شلیک دو شی‌ نورانی به داخل زندان اوین مشهود است.

به نوشته  رادیو فردا آتش‌سوزی زندان اوین از بند ۷ آغاز شده، محلی که شامگاه شنبه صحنه اعتراض زندانیان بوده است.

تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی گویای آتش‌سوزی گسترده در زندان اوین تهران، تیراندازی و گسیل ماموران امنیتی به محل است. برخی گزارش‌های اولیه نیز حکایت از درگیری ماموران زندان با زندانیان در شامگاه شنبه داشت.

بر اساس اطلاعاتی که خبرنگار رادیو فردا به دست آورده، بند ۷ زندان اوین چسبیده به انفرادی‌های قرنطینه بند ۲۴۰ است که بازداشت‌شدگان اعتراضات کنونی در آن نگهداری می‌شوند.

به گفته خانواده این زندانیان، تلفن‌های زندان اوین اکنون کاملا قطع شده و امکان تماس از این طریق وجود ندارد، اما برخی زندانیان در بندهای عادی دارای تلفن همراه هستند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. انقلاب فرانسه با تسخیر زندان باستیل به نتیجه رسید. حکومت اسلامی نیز با تسخیر زندان اوین سرنگون خواهد شد.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »