امید نوری‌پور، یکی از سخنگویان حزب سبزها در آلمان، مرکز اسلامی هامبورگ را «لانه جاسوسی» جمهوری اسلامی خواند 

نماینده ایرانی‌تبار پارلمان آلمان از مرکز اسلامی شهر هامبورگ به عنوان «لانه جاسوسی» جمهوری اسلامی نام برد و از تلاش‌ها برای متوقف ساختن فعالیت‌های آن خبر داد.

امید نوری‌پور، سخنگوی سیاست خارجی حزب سبزهای آلمان، که روز چهارشنبه، ششم مهر در یک تجمع مردمی در محکومیت سرکوب اعتراض‌های اخیر در ایران شرکت کرده بود، درباره سایر فعالیت‌های پارلمان آلمان برای حمایت از مردم ایران گفت در حال «افزایش فشار بر اتحادیه اروپا هستیم تا صدایش را بلندتر و فشارش را بیشتر کند».

آقای نوری‌پور در ادامه از تلاش نمایندگان پارلمان آلمان برای اقدامات تکنیکی در رابطه با قطع اینترنت در ایران خبر داد و گفت که در حال مذاکره با آمریکا و سایر کشورها در این باره هستیم.

او همچنین تاکید کرد: «وظیفه هر انسانی این است در زمانی که صدای مردم ایران به دلیل قطع ایران شنیده نمی‌شود، صدای مردم ایران باشند.»

*رادیو فردا

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. بدون تردید و با توجه به پیشینه سیاه جمهوری نکبت، هر جایی که نام جمهوری اسلامی باشد، آنجا یک وجه امنیتی دارد و مرکز جاسوسی است. با پوشش‌های گوناگون. اگر غربی‌ها کشته و مرده حقوق بشر هستند اول از همه مراکز جاسوسی رژیم را در لندن و هامبورگ و کانادا و… تعطیل کنند.
    البته آنها از این گاو شیرده، استفاده‌ها می‌برند. شاید لازم می‌دانند چشمانشان را ببندند!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »