عضو خبرگان رهبری: باید رهبر بعدی را در آستین داشته باشیم

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه خبرگان باید رهبر بعدی را در آستین داشته باشند، گفت: ان شاء الله امیدواریم که تا ظهور حضرت دوست، خداوند رهبری را در صحت و سلامت نگه دارد؛ و حتی بعد از ظهور. ما که خبر نداریم، احیانا اگر اتفاقی افتاد، بزرگترین دغدغه خبرگان رهبری این است که در میان همه علمای امت، شایسته ترین از هر نظر را انتخاب کنند که کشتی انقلاب در این دریای متلاطم بدون سکاندار نماند.
غیاث الدین طاهامحمدی، در گفت‌وگو با وب‌سایت جماران در پاسخ به این سوال که  «مهمترین دغدغه امروز اعضای مجلس خبرگان رهبری چیست؟» گفت :«رهبر معظم انقلاب یک یا شاید دو بار فرمودند که اصل رسالت خبرگان رهبری، که یکی از بهترین برنامه های حضرت امام است، این است که خدای ناکرده اگر برای رهبر اتفاقی افتاد رهبر بعدی را باید در آستین داشته باشند. کما اینکه سال ۶۸ منافقین اعلام کردند که هر وقت رسانه ها بگویند خمینی از دنیا رفته، کد حمله به ایران است ولی خبرگان بی درنگ رهبر انقلاب را تعیین کردند و امید دشمن به یأس و ناامیدی مبدل شد»


او افزود: «ان شاء الله امیدواریم که تا ظهور حضرت دوست، خداوند رهبری را در صحت و سلامت نگه دارد؛ و حتی بعد از ظهور. ما که خبر نداریم، احیانا اگر اتفاقی افتاد، بزرگترین دغدغه خبرگان رهبری این است که در میان همه علمای امت، شایسته ترین از هر نظر را انتخاب کنند که کشتی انقلاب در این دریای متلاطم بدون سکاندار نماند»

*جماران

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »