نماینده ارشد روسیه در مذاکرات احیای برجام: بیانیه سه کشور اروپایی نابهنگام و بی‌موقع بود

میخائیل اولیانوف، نماینده ارشد روسیه در وین و مذاکرات احیای برجام بیانیه سه کشور اروپایی در انتقاد از رویکرد ایران در مذاکرات را «خیلی بی‌موقع» خواند.
روز شنبه، سه کشور بریتانیا، فرانسه و آلمان در بیانیه مشترکی از ایران بابت احیا نشدن برجام انتقاد کردند و گفتند که مواضع تهران «تردیدهایی جدی را در مورد نیات و تعهد ایران به نتیجه موفقیت آمیز برجام ایجاد می کند».

آقای اولیانوف در حساب توییترش نوشت این بیانیه: «واقعا بسیار نابهنگام و بی‌موقع بود. دقیقا در لحظه حساس گفت‌وگوهای وین و در آستانه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی».

پس از انتشار بیانیه سه کشور اروپایی درباره رویکرد ایران در مذاکرات برجام، سخنگوی وزارت خارجه ایران، این بیانیه را «گامی در مسیر شکست مذاکرات» توصیف کرد و گفت که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، کشورهای صادرکننده این بیانیه باید مسئولیت آن را برعهده بگیرند.

*بی‌بی‌سی

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »