کشف یک بسته مشکوک در «اطراف محل کنسرت ابی»؛ یگان خنثی‌سازی بمب آن را منفجر کرد 

خیابان‌های مرکزی استکهلم، پایتخت سوئد، شامگاه یکشنبه ۳۰ مرداد به‌دلیل کشف یک بسته مشکوک به مدت چندین ساعت بسته شد.

پلیس سوئد در بیانیه‌ای از کشف یک بسته مشکوک در نزدیک محل برگزاری آخرین هفته جشنواره فرهنگی استکهلم خبر داد. ابی، خواننده مشهور ایرانی، نیز یکشنبه شب در این جشنواره فرهنگی برنامه داشت.

به نوشته نشریه اکپرِسِن سوئد، حوالی ساعت ۹ و ۴۱ دقیقه یکشنبه شب پلیس یک کیف مشکوک را در خارج از کافه اپرا در مرکز استکهلم کشف کرد.

به گفته کارینا اسکاگِرلیند، سخنگوی مطبوعاتی پلیس استکهلم، پس از کشف این کیف، خیابان‌های اطراف توسط پلیس مسدود شد تا ماموران حفاظت ملی بتوانند محتویات آن را بررسی کنند.

بنابر گزارش‌ها، یگان خنثی‌سازی بمب بامداد دوشنبه دوشنبه توانست شئ پیدا شده را منهدم کند.

نشریه آفتنبلادت سوئد روز دوشنبه نوشت که محتویات کیف یک بمب با خطر انفجار بالا بوده اما پلیس سوئد این موضوع را تایید یا رد نکرده است.

به گفته سخنگوی مطبوعاتی پلیس استکهلم، در حال حاضر تحقیقات مقدماتی در حال انجام است و پلیس در حال بررسی و تحقیقات لازم در این زمینه است.

*رادیو فردا

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »