یک مرد مسلح در نزدیکی خانه مسیح علینژاد بازداشت شد

یک نشریه آمریکایی از بازداشت مردی با اسلحه در نزدیکی خانه مسیح علینژاد،‌ روزنامه‌نگار و فعال مخالف حکومت ایران در محله بروکلین نیویورک خبر داده است.

نشریه نیویورک‌پست می‌گوید که بر اساس منابع آگاه از یک شکایت فدرال،‌ این فرد ۲۳ ساله و «خالد مهدی‌اف» نام دارد.

در گزارش نیویورک‌پست آمده که «پلیس آمریکا از خودرو این فرد پس از دستگیری یک قبضه سلاح تهاجمی از نوع ای کی-۴۷ (کلاشینکف)،‌ با خشاب پر و همچنین بیش از هزار دلار پول نقد و دو پلاک خودرو کشف کرده است.»

این نشریه توضیح داده: «پلیس مهدی‌اف را مشاهده کرده که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در یک خودرو خاکستری با پلاک منطقه ایلینوی در مقابل خانه‌ای متوقف شده است.»

«بر اساس شکایت مطرح شده او در داخل ماشین غذا سفارش داده و سعی کرده در ورودی خانه‌ای را باز کند. پلیس او را روز پنجشنبه پس از عبور از تابلوی ایست متوقف کرد و دریافت که او گواهینامه ندارد.»

*بی‌بی‌سی

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. واقعا متاسفم. حکومت ایران با اینهمه منابر و مداحان و صدا و سیما … از پس زبان این زن ۴۵ کیلویی بر نمی آید با زبونی کمر همت به قتلش بسته است.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »