علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده جمهوری اسلامی ، صبح امروز (سه شنبه) کشورمان وارد دوحه شد.

حمیدرضا دهقانی سفیر ایران در دوحه در توییتی نوشت:«ورود آقای باقری و هیات محترم مذاکره کننده کشورمان را به دوحه خوش آمد می‌گویم و بدون هرگونه پیش داوری و ابراز بدبینی و یا خوش بینی غیر واقعی، برای آنها در انجام ماموریت مهم خود در تامین منافع ملت بزرگ ایران آرزوی موفقیت دارم.»

وزارت خارجه قطر نیز با انتشار بیانیه‌ای در توییتر از میزبانی دور تازه مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا در این هفته که تحت نظارت اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ برگزار می‌شود، استقبال کرد.

این مذاکرات قرار است سه‌شنبه و چهارشنبه در دوحه برگزار شود.
قطر ابراز امیدواری کرده است که نتیجه مثبت مذاکرات احیای برجام به «تقویت امنیت، ثبات و صلح» در منطقه بینجامد و افق‌ تازه‌ای در همکاری‌های گسترده منطقه‌ای و گفتگو با ایران رقم بزند.

راب مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران، دوشنبه‌شب پیش از آغاز مذاکرات وارد قطر شد.

*ایرنا *بی‌بی‌سی

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مطالب دیگر

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »