درپی انتشار خبری درباره توقیف هواپیمای ماهان‌ایر با پرچم ونزوئلا، رییس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این هواپیما از نظر تابعیت و رجیستری متعلق به ایرلاین ما نبوده است.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش پایگاه خبری سیمپل فلایینگ مدعی شد که دولت آرژانتین یک بوئینگ ۷۴۷ متعلق به خطوط هوایی ماهان ایر را که در اجاره شرکت دولتی کونویاسا ونزوئلا قرار داشته در فرودگاه بوئنوس آیرس توقیف کرده است.

بنابراین گزارش، در این هواپیمای باری که تحت تحریم آمریکاست، هفت خدمه ایرانی و ۹ خدمه ونزوئلایی حضور داشته‌اند که همه آنها هم اکنون در آرژانتین به سر می‌برند و به دلیل توقیف گذرنامه‌هایشان نتوانسته‌اند به ونزوئلا بازگردند. گفته می‌شود که شرکت کونویاسا دو هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ دیگر متعلق به ماهان ایر را در اجاره دارد.

محمد محمدی‌بخش،رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: هواپیمای توقیف شده از نظر تابعیت و رجیستری متعلق به ماهان نبوده است و اگر هواپیمایی در تابعیت و مالکیت کشور دربیاید صفر تا صد آن را پاسخگو هستیم.

ایسنا

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مطالب دیگر

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »