قدیانی: در دادگاه‌ غیرقانونی و تحت امر نیروهای امنیتی حاضر نمی‌شوم

زیتون – ابوالفضل قدیانی، فعال سیاسی، اعلام کرد در دادگاه‌های «تحت امر نیروهای امنیتی» که خود «تحت فرمان مستبدِ قدرت‌پرستِ امروزِ ایران، علی خامنه‌ای، می باشند» حاضر نخواهد شد.

قدیانی شنبه، بیست و سوم اردیبهشت، از احضار خود به شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب اسلامی تهران و شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب در ۲ پرونده متفاوت به فاصله چند روز خبرداد.

قدیانی در پیامی که به دست زیتون رسیده، به رییس دادگاه «غیر قانونی و فرمایشی» توصیه کرد «ده ها و صد ها برابر» میزان حبسی که نیروهای امنیتی از پیش برای او «مقرر» کرده‌اند را «برای اثبات خوش خدمتی خود» صادر کند.

این زندانی سیاسی سابق در ادامه از حضور در زندان «استقبال» کرده و «مبارزان سیاسی در زندان» را سند محکومیت «نظام استبداد دینی» و علی خامنه‌ای دانست.

قدیانی با بیان این که در طول ۱۵ ماه گذشته چهار پرونده برای او تشکیل شده است تاکید کرد:«اگر صدها پرونده  دیگر هم  تشکیل شود راه همین است و این راه  تا سرنگونی علی خامنه‌ای و نظام سرکوبگرش ادامه خواهد داشت.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«سید جواد ساداتی‌نژاد» حدود ۵۰ سال دارد. یعنی سنی که نه می‌تواند سابقه‌ای در انقلاب داشته باشد، نه در دوران دفاع مقدس. در بیش از نیمی از این سن هم مشغول تحصیل در ایران تا

ادامه »

روراست و صادق است. رُک و راست حرفش را می‌زند. و این نه از سرِ بی‌باکی که بیش‌تر اسلوبِ شخصیتی اوست که نمی‌تواند به

ادامه »

چرا پرداختن به جنبش های اجتماعی زنان  از منظر اقتصادی اهمیت دارد؟ چون توسعه جنبش های اجتماعی زنان مسئله اساسی

ادامه »