وال استریت ژورنال: آمریکا برای واکنش به حملات احتمالی ایران به عربستان سعودی اعلام آمادگی کرد 

زیتون– هشدارها درباره‌ی احتمال حمله‌ی ایران به عربستان سعودی منجر به ابراز نگرانی شورای امنیت ملی آمریکا شد. به گزارش وال استریت ژورنال این شورا اعلام کرد که آماده است به هر گونه حمله‌ از سوی ایران به عربستان سعودی واکنش نشان دهد.

علت این نگرانی‌ها این بوده که اخیرا برخی مقام‌های جمهوری اسلامی، عربستان سعودی را مقصرِ ادامه یافتن اعتراضات مردم ایران دانسته‌ و این کشور را تهدید کرده‌اند.

وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد  که اگر عربستان سعودی دست از حمایت از اعتراضات جاری در ایران برندارد، با اقدام متقابل از سوی جمهوری اسلامی روبه‌رو خواهد شد.

در کنفرانس خبری ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه‌ی آمریکا که عصر امروز برگزار شد، او در پاسخ به این‌که آیا به شهروندان آمریکایی ساکن عربستان سعودی درباره‌ی این تهدیدها اطلاع‌رسانی شده است، گفت: «من از هیچ‌گونه هشدار کنسولی در این زمینه اطلاعی ندارم.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »