شورای نگهبان انتخابات اهر و هریس را هم ابطال کرد

زیتون- سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات از راهیابی محمداسماعیل سعیدی به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و همچنین ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس خبر داد.
سیامک ره‌پیک سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات توضیح داد در جلسه امروز شورای نگهبان، پس از بررسی گزارش بازشماری آرای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، ۳ نفر نخست این حوزه انتخابیه ابقا و ۲ نفر چهارم و پنجم این حوزه جابه‌جا شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس او در اظهارات خود گفت:« بنا بر نتایج بازشماری آراء در حوزه انتخابیه تبریز، محمداسماعیل سعیدی به عنوان منتخب چهارم این حوزه به مجلس دهم راه یافت و علیرضا منادی‌سپیدان از راهیابی به مجلس بازماند.
ره‌پیک افزود:« آقایان محمدحسین فرهنگی و شهاب‌الدین بی‌مقدار و خانم زهرا ساعی دیگر منتخبان مرحله دوم انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه هستند که به مجلس راه یافته‌اند.»
حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو صاحب ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله نخست انتخابات مجلس که ۷ اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد، آقایان مسعود پزشکیان و احمد علیرضابیگی موفق شدند به خانه ملت راه یابند.
بیت‌الله عبداللهی از حوزه انتخابیه اهر و هریس در مرحله دوم انتخابات که در ۱۰ اردیبهشت برگزار شد، برگزیده شده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »