روایت یک نماینده از جلسه غیرعلنی مجلس: امیرعبداللهیان گفت که به کمتر از برجام رضایت نمی‌دهیم

احمد علیرضا بیگی در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر امور خارجه گفت: در این جلسه علاوه بر وزیر امور خارجه و اعضای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی، کمیسیون اصل نود، کمیسیون انرژی، کمیسیون جهش تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی نظرات و نکات خود را در مورد مذاکرات بیان کردند.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: وزیر امور خارجه اعلام کرد ایران به دنبال مذاکره عزتمندانه برای دستیابی به توافق خوب و در چارچوب برجام است. فارغ از اینکه برجام خوب یا بد است. جمهوری اسلامی برای برجام هزینه پرداخت کرده است لذا به دست آوردن نتایج حاصل از برجام کف مطالبات ایران را تشکیل می‌دهد در واقع جمهوری اسلامی به دنبال نقد کردن چک برجام است و به کمتر از برجام رضایت نمی دهد ممکن است بیشتر از برجام را مطالبه کنیم.

وی ادامه داد: به گفته وزیر امور خارجه رفع تحریم ها بر عهده وزارت امور خارجه است که تیم مذاکره کننده آن را دنبال می‌کند اما خنثی کردن تحریم‌ها وظیفه مهم و راهبردی است که بر دوش مجلس و دولت است لذا باید اقدامات جدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام شود.



آرشیو تلوبیون از دسترس خارج شده است

آرشیو ساعتی تلوبیون، پلتفرم دسترسی مخاطبان به محتوای پخش‌شده برنامه‌ها از شبکه‌های مختلف تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی، چند روزی است که در دسترس کاربران نیست.

ایسنا در این مورد نوشت که این تلویزیون تعاملی، دسترسی به آرشیوش را برای کاربران محدود کرده است.

تلوبیون یک هفته پیش از این در روز ۱۲ بهمن از سوی گروه سایبری «عدالت علی» هک شد و این گروه بر روی برنامه‌های برخی از شبکه‌های دولتی ایران که از این طریق پخش می‌شد محتوای سیاسی پخش کرد.

پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صداوسیما روز ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۲ بامداد تا ساعت ۲۳ دچار اختلال شد و به گفته مسئولان تلوبیون، برنامه‌های چندین شبکه در این بازه زمانی به شکل ناقص آرشیو شد.

روز سه‌شنبه پیش در حالی که برنامه‌های عادی شبکه‌های رادیو و تلویزیون دولتی ایران در حال پخش بود این برنامه‌ها در تلوبیون قطع شد و سپس صحنه‌هایی از تظاهرات ضد جمهوری اسلامی با شعار «مرگ بر دیکتاتور» پخش شد.

پس از آن، فردی با نقاب پیامی را خطاب به «ملت ایران» با این مضمون قرائت کرد که «ما آماده‌ایم تا پایه‌های رژیم فاسدی که بر کشورمان مسلط شده را به لرزه بیندازیم. دیگر ما را ساکت نخواهند کرد. ما دهه زجر [فجر] را به عزایشان تبدیل می‌کنیم. حجاب بی‌حجاب. حجاب را می‌سوزانیم. بت‌هایشان را می‌شکنیم. قصرهای زورگویان را افشا می‌کنیم تا ملت حسابشان را برسند. رژیم ضرب شست ما را دیده و باز هم خواهد دید.»


خبرهای روزهای گذشته را اینجا بخوانید.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »