کرونا، جنایت و بی‌کفایتی خامنه‌ای

م. رستم‌خانی

موج پنجم کرونا وکشتارحدود۶۰۰ نفر در روز وابتلای روزانه هزاران تن، جنایت جاریه خامنه‌ای است.
خامنه‌ای مسئولیت‌گریز، براساس منافع شخصیش گاهی نقش کارشناس را به عهده می گیرد و گاهی نیز مدعی عدم تخصص و نگاه کارشناسی می‌شود. کرونا اکنون به عرصه‌ای برای کشتار مدنی او تبدیل شده است. ادعای او مبنی بر عدم تخصص در تعطیلات کرونایی یعنی اصرار پنهان بر ادامه این کشتار عمومی.

عجیب است که او در زمینه مضر بودن واکسن امریکایی وانکلیسی تخصص دارد اما در مورد بحث ساده‌تری مثل تعطیلات قرنطینه کارشناس نیست!
جدا از استفاده سیاسی و امنیتی خامنه ای حاکمیت جمهوری اسلامی از موضوع کرونا برای عقب راندن جنبش اعتراضی، اکنون او بی شک مسئول مافیای دارو و واکسن کروناست.
تولید شکست خورده واکسن برکت و سایر نمایش های مشابه در تاریک‌خانه نهادی زیر نظر او در حال انجام است. عوامل همراه او اکنون در دولت منصوب رئیسی مناصب مهمی در اختیار گرفته‌اند و پزشک مخالف وارادت واکسن! نامزد وزارت بهداشت شده است!

رئیسی هم منع واردات واکسن را حکیمانه می خواند! البته در حکمت این موضوع شکی نیست ولی هرچه هست به زیان مردم ایران ، بقای امنیتی حاکمیت و منابع مادی آن را تامین می کند. همان زمانی که خامنه‌ای واردات واکسن را منع کرد، پلیس فتای جمهوری اسلامی به هزاران تن یا تذکر داد که در مورد کرونا مطلبی در فضای مجازی منتشر نکنند یا برایشان پرونده تشکیل داد که از احکام صادره اطلاعی در دست نیست.
در واقع برای تحمیل عقیده و رنج به هموطنان ماشبن امنیتی اش هم فعال شد و اکنون نیروی انتطامی در ردیف مباشران این کشتار باید پاسخگو باشد. پزشکان امنیتی در بیانیه ای تصمیم به کشتار او را تأیید کردند و صلاحیت خود را زیر سوال بردند.
این شبکه جنایت، ماشین کشتار خامنه‌ای است و اکنون که موج پنجم کرونا را در پیش رو داریم، بی کفایتی ملی او ثابت شده است و باید در مجامع حقوقی جهانی مورد اعتراض ومحاکمه قرار گیرد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »