حسن روحانی: بیایید آشتی

زیتون ـ حسن روحانی امروز در جلسه هیات دولت گفت:« مشکلات و غم چند روز قبل باید مقدمه‌ای برای یک تصمیم بزرگ به نام «آشتی ملی» باشد. کینه‌ها را از دل برداریم. این انتخابات، ۲۲ بهمن و … قدم اول این حرکت باشد»

او در ادامه تاکید کرد: «در جایگاهی در تاریخ ایستاده‌ایم که نمی‌توانیم از هم جدا باشیم. اگر ملت ایران وحدت را انتخاب کرد بی تردید پیروز است و اگر جدا شدیم، شکست‌خورده در صحنه جهانی هستیم»

رییس دولت در جمهوری اسلامی در ادامه خطاب به ابالات متحده گفت:« در برجام، ترور شهید سلیمانی و … اشتباه کردید. برگردید و دست از اشتباه بردارید. ما آماده‌ایم اگر برگردید و راهی به نفع ثبات منطقه در پیش بگیرد. سرباز آمریکایی امروز در ناامنی است و فردا ممکن است سرباز اروپایی هم در ناامنی باشد. به نفعتان است عاقلانه از منطقه بروید.»

دعوت حسن روحانی به آشتی ملی که مخاطب آن مشخص نبود، در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های منفی در پی داشت.

گروهی از کاربران آن را ترفند معمول جمهوری اسلامی نزدیک زمان انتخابات دانستند.

گروهی هم  آن را بالاخص بعد از آبان ۹۸ ناممکن دانستند.

https://twitter.com/Niiiiiiishhh/status/1217397777745022977

اشاره به سخنان پیشین رهبر جمهوری اسلامی در این باره نیز از واکنش‌های پرتکرار بود.

https://twitter.com/OmidShokoohi/status/1217387544100450304

 

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »