پخش کننده شب نامه علیه روحانی: وظیفه من به زیر کشیدن رییس‌ جمهوری است

زیتون– در جلسه علنی امروز مجلس توزیع یک شب نامه علیه حسن روحانی حاشیه‌ساز شد.

در این شب نامه با اشاره به سخنرانی روحانی در یزد، رییس‌ جمهوری متهم به دروغ‌گویی و تفرقه‌انگیزی شده است.

همچنین این شب نامه که برخی نمایندگان آن را به رئیس یک کمیسیون منتسب می‌کنند، رییس جمهور متهم به «تحریک مردم برای درگیر شدن با مخالفین خود» طی سخنرانی در یزد شده است.

در ادامه این بیانیه با کنار هم قرار دادن بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب و رئیس جمهوری، روحانی متهم به «تقابل صریح و توهین آمیز با رهبر انقلاب» شده است.

ساعتی پس از انتشار این خبر علیرضا رحیمی، عضو هیئت رییسه مجلس٬ در حساب توئیتر خود با اشاره به این بیانیه، آن را «بیانیه بی‌هویت» توصیف کرد و نوشت «مخالفین دولت مطالبه شفافیت توسط رئیس جمهور را تقابل با رهبری عنوان کردند.»

اما این علی اصغر یوسف‌نژاد، یک عضو دیگر هیئت رییسه مجلس نیز به ایسنا گفت که این تهیه بیانیه توسط مجبی ذوالنوری، نماینده قم صورت گرفته است.

مجتبی ذوالنوری که رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است، از مهم‌ترین منتقدان دولت در مجلس به شمار می‌رود.

عصر امروز (دوشنبه) رییس کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به اینکه آیا برگه‌ای که شما روی بیانیه منتشرشده امروز در مجلس گذاشته بودید مبنی بر اجرای ماده ۶۰۶ قانون مجازات اسلامی، تهدید ریس‌جمهور محسوب می‌شود یا نه، به اعتماد آنلاین گفت: «تهدید نیست اما اگر من زورم برسد یقه رئیس‌جمهور را می‌گیرم تا ایشان را به اینجا بکشانم و دنبال این هستیم.»

ذوالنوری به سوالی مبنی بر اینکه آیا بیانیه شما مغایر با منافع ملی نیست؟ پاسخ داد: «من وکیل‌المله هستم نه وکیل‌الدوله. وظیفه من این است که از مردم دفاع کنم تقابل یعنی چه؟»

او ادامه داد: «از آقای روحانی شکایت خواهیم کرد و از قوه قضاییه خواهیم خواست که بر اساس ماده ۶۰۶ ایشان را مجازات کند. قانون مجازات اسلامی برای پابرهنگان و آفتابه دزدان است؟ چرا رئیس‌جمهور کانون‌های فساد را تاکنون به دستگاههای ذی ربط معرفی نکرده است؟»

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تاکید کرد: «وظیفه من به زیر کشیدن آقای رییس‌جمهور است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. جالب است. دموکراسی یعنی همین!
    مثل دعوای نانسی پلوسی و ترامپ.
    چاک شومر و میچ مکانو.
    همه ی ابنای قدرت و سیاست، مدعیان حقوق مردم و بیچارگان و محرومان.
    چه باید کرد؟، چه خواهدشد؟

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »