عقب نشینی ژنرال‌های اصولگرایی

قالیباف از نامزدی برای انتخابات مجلس سر باز زد

زیتون– عبدالرضا مصری٬ نایب رییس‌ مجلس٬ امروز (دوشنبه) خبر از آن داد که محمد باقر قالیباف، به او گفته که نامزد انتخابات مجلس نخواهد شد.

مصری گفت که روز شنبه با قالیباف دیداری داشته و او گفته که قصدی برای نامزد شدن در انتخابات ندارد.

در ماه‌های گذشته گزارش‌هایی درباره احتمال نامزدی آقای قالیباف و سعید جلیلی برای انتخابات مجلس با هدف کسب کرسی ریاست مجلس منتشر شده بود.

محمدباقر قالیباف در دو انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۲ و ۹۶ نامزد بود و در انتخابات ۹۶ به نفع ابراهیم رئیسی کناره‌گیری کرد.

محمدباقر قالیباف اولین چهره اصولگرایی نیست که از شرکت در انتخابات مجلس پیشرو سرباز زده است.

پیش از او غلامعلی حدادعادل نیز اعلام کرده بود که برای انتخابات مجلس دوازدهم نامزد نخواهد شد.

در همین رابطه خبرگزاری ایلنا روز شنبه خبر از آن داد که «بر اساس شنیده ها از یک منبع موثق، علی لاریجانی نماینده مردم قم و رییس مجلس، دیگر برای انتخابات مجلس نامزد نمی‌شود.»

بر اساس این خبر علی لاریجانی اخیرا در جمع برخی از فعالان سیاسی نزدیک به خود در شهر قم اعلام کرده که دیگر کاندیدای انتخابات نمایندگی مجلس نمی‌شود٬ چرا که «کنون هرچه در توان داشته برای کشور بکار گرفته است.»

با خبری که امروز عبدالرضا مصری در مورد خودداری قالیباف از شرکت در انتخابات مجلس اعلام کرد٬ سومین ژنرال اصولگرایان نیز به انتخابات مجلس پشت کرده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

عقب نشینی ژنرال‌های اصولگرایی

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »