کدام اربعین؟ | عبدالعلی بازرگان

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. با سلام. هیچ کدام از وقایع اسم برده در سخن رانی شما جنبه تاریخی ندارد و قابل اثبات نیست. هر اخوندی داستانی مشابه مال شما دارد که با ادغام چند جمله عربی میشود حقیقت. اصلا مگر اربعین کنونی چه اشکالی دارد؟ مگر نگفتید که پشت آن اعتقاد مردم است. خوب مردم راه میروند، نذر میکنند و غذا میخورند. چه اشکالی دارد. چرا میفرمأید که این تججر و خرافات است. قبول حج و اربعین و شمر … خرافات است اما اگر شما و دوستان آن را تعریف کنند میشود سنت دینی است.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »