ادعای تازه کریمی‌ قدوسی: دو نفر از مرتبطین آمدنیوز از محمود واعظی کمک مالی دریافت می‌کردند

زیتون– جواد کریمی‌قدوسی‌٬ نماینده اصولگرای مجلس٬ بار دیگر امروز(پنجشنبه) اعضای دولت حسن روحانی را متهم به همکاری با روح‌الله زم و آمدنیوز کرد.

کریمی قدوسی در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «دو نفر از خبرنگاران و ادمین‌های تلگرامی آمدنیوز و رسانه‌های زنجیره‌ای که در سال ۹۵ و ۹۶ دستگیر شده‌اند اعتراف کرده‌اند با یکی از وزرای وقت ارتباط مستقیم داشته و از آقای واعظی وزیر وقت ارتباطات کمک مالی مستقیم دریافت می‌کرده‌اند.»

او در توئیت دیگری نوشته است: «آن‌چه در چند روزگذشته وآینده درحوزه نفوذ میان مکان‌های طبقه‌بندی شده نظام توسط ادمین‌های آمدنیوز گفتم و خواهم گفت مربوط به سال‌های ۹۵ و ۹۶ است.جمعی از نمایندگان پیگیر آن اخبار بودند و هستند. هدف بازتعریف آن خبرهاست تا جامعه مطالبه‌گر اعترافات زم باشد؛ وقت تکذیب گذشته، آقای سخنگو خیلی به خودش زحمت ندهد.»

https://twitter.com/karimighodousi/status/1187074613676773376?s=12

این نماینده مجلس پیشتر نیز ادعاهای مشابهی مطرح کرده بود.

طی روزهای گذشته جواد کریمی قدوسی مدعی شده بودن که چندین تن از مرتبطین با آمدنیوز در نهاد ریاست جمهوری بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید:

ادعای جدید کریمی قدوسی درباره رابطین آمدنیوز با دو قوه

بیشتر بخوانید:

بازداشت‌ چند فرد مرتبط با «آمدنیوز» در نهاد ریاست‌جمهوری

سخنگوی قوه قضاییه، امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود گفت: «تا امروز غیر از خود روح‌الله زم فرد دیگری از بخش‌های مختلف، چه در دولت و چه در قوه و چه در نیروهای مسلح، بازداشت نشده است و بی‌جهت گمانه‌زنی نشود.»

اسماعیلی همچنین خبر داد که پیش از بازداشت روح‌الله زم تعدادی از افراد در ارتباط با این پرونده بازداشت شده بودند، اما اخیرا فردی بازداشت نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه به هویت و نام و نشان فرد یا افرادی که پیش از روح‌الله زم بازداشت شده بودند اشاره نکرد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. بیخودی این کریمی قدوسی را بزرگ نکنید. دروغ و شایعه و جنجال زیاد دارد. از قول یک آدم حسابی، یک مسئول و یا منبع معتبر، یک خبر درست و حسابی بنویسید. زحمت بکشید، صحت و سقم را بررسی کنید و بعد نشر دهید.
    یا اقلا یک تیتر “شایعات” بزنید و هر چه شنیدید را آنجا بیاورید. و به خواننده بگوئید معلوم نیست راست باشد!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »