شکایت محمدرضا نقدی از بهزاد نبوی

زیتون– محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، خبر مربوط به «شناسایی دو جاسوس» در دفترش را تکذیب کرده و گفته است به خاطر انتشار چنین خبری، از بهزاد نبوی، فعال اصلاح‌طلب شکایت می کند.

او این خبر را «هجویات» و «دروغ» و «نشر اکاذیب» خوانده است.

بهزاد نبوی٬ فعال سیاسی اصلاح طلب روز  روز ۳۰ شهریور در گفت‌وگو با وب‌سایت الف٬ خبر از آن داده بود که«در دفتر سردار نقدی دو جاسوس اسرائیلشناسایی شد که در زندان با برخی زندانیان سیاسی هم بند بودند، که یکی از آنها اعدام شد.»

البته در متن گفت‌وگوی بهزاد نبوی اشاره مستقیم به سردار نقدی نشده بود و جمله این طور منتشر شده بود: «در دفتر فلان سردار دو جاسوس اسرائیل شناسایی شد که در زندان با برخی زندانیان سیاسی هم هم‌بند بودند و یکی از آنها اعدام شد.»

سایت «الف» پس از مدتی اسم سردار نقدی را از مقدمه این گفت‌وگو حذف کرد ولی خبر شناسایی دو جاسوس در دفتر سردار نقدی در بسیاری از رسانه‌ها بازتاب داشت و این بازتاب گسترده منجر به واکنش معاون هماهنگی سپاه شد.

نقدی امروز (دوشنبه) در اولین واکنش به این گفت‌وگوی بهزاد نبوی٬ گفت که این فعال سیاسی اصلاح طلب «انشاءلله به زودی به دادگاه خواهد رفت و باید پاسخگوی اتهامات کذبی که وارد کرده و در نهایت منتظر مجازات آن باشد.»

نقدی از مهر ۱۳۸۸ تا آذر ۱۳۹۵ با حکم آیت‌الله خامنه‌ای، رئیس سازمان بسیج بود. این فرمانده ارشد سپاه از اردیبهشت امسال با حکم رهبر جمهوری اسلامی به عنوان «معاون هماهنگی سپاه» منصوب شد که یک سمت کلیدی در تشکیلات سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »