?زنده| سایت مجمع تشخیص مصلحت نامه لاریجانی به یزدی را حذف کرد

 

 



والیبال زنان ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا پیوست

تیم ملی والیبال زنان ایران در دیداری حساس که برای راهیابی به جمع هشت تیم برتر آسیا برگزار شد، با نتیجه ۳-۰ از سد هنگ‌کنگ گذشت.

مسابقات قهرمانی آسیا در سئول برگزار می‌شود و هر دو تیم در دیدار نخست، سه بر صفر مغلوب میزبان مسابقات شده بودند.

در این رویداد دو سالانه، ایران در دوره پیشین به رتبه نهمی بسنده کرده بود، اما حالا جزء هشت تیم برتر آسیاست.

اولین حضور والیبال زنان در قهرمانی آسیا، سال ۲۰۰۷ در تایلند بود که ایران در رده دوازدهم قرار گرفت. پس از آن ایران برای چهار دوره متوالی، در جایگاه ثابت هشتمی آسیا ایستاد./ایسنا



سایت مجمع تشخیص مصلحت نامه لاریجانی به یزدی را حذف کرد

سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه صادق لاریجانی خطاب به محمد یزدی را حذف کرد.

صادق لاریجانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای نگهبان٬ دو روز پیش در نامه‌ای به محمد یزدی پاسخ انتقادهای او را داده و او را به توهین، مطالب خلاف واقع و دروغ‌گویی متهم کرده است.

صادق لاریجانی در این نامه که در سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده بود، نوشت: «چندی است که نمایشی در کشور بر اساس سناریوهای از پیش طراحی شده” علیه او به راه افتاده و سکوتش در قبال انتقادهای آقای یزدی باعث تنبه نشده و بازی‌های صدا و سیما و برخی نهادهای دیگر به نقطه‌ای رسیده است که سکوت در مقابل آن جایز نیست.»

محمد یزدی رییس اسبق قوه قضائیه نیز خطاب به صادق لاریجانی گفته بود: «فلانی می‌گوید اگه این کار را نکنید نجف می‌روم. خب بروید، آیا با رفتن شما قم به‌هم می‌خورد؟ شما در قم بودنتان هم خیلی موثر نبود چه رسد که به نجف بروید. رییس دفتری که ۱۰ سال، جای مهمی را اداره کرده دستگیر می‌شود، بعد اعتراض می‌کند که چرا گرفتید؟ به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند. آیا ارث پدرت بود؟ از کجا آوردی ساختی؟»/وب سایت انتخاب



بازداشت رییس سازمان تدارکات پزشکی به خاطر تخلف در واردات دارو

روابط عمومی سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر روز سه‌شنبه ۲۹ مرداد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که موضوع بازداشت «علی فرجی» مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر، مرتبط با خرید و واردات داروی گلوکانتیم می‌شود که دارویی مهم در درمان بیماری لیشمانیوز (سالک) است.

رسانه های داخل ایران پیشتر گزارش داده بودند که مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر صبح روز یکشنبه ۲۷ مرداد در رابطه با یکی از پرونده‌های مربوط به واردات دارو بازداشت شده است.

براساس اطلاعیه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر واردات داروی موردنظر پس از نایاب شدن، در دو محموله و با درخواست و تقاضای وزارت بهداشت، جهت کنترل بحران اپیدمی سالک در مراکز بهداشتی و درمانی کشور انجام شده بود.



فرمانده نیروی دریایی سپاه: زیر بار حضور آمریکا و انگلیس در خلیج فارس نخواهیم رفت

علیرضا تنگسیری٬ فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران٬ گفت: «ما به کشور‌های صنعتی، کشور‌های دوست و کشور‌هایی که از نفت و گاز خلیج فارس استفاده می‌کنند اعلام می‌کنیم ما زیر بار حضور آمریکا و انگلیس و هر کشور دیگری که بخواهد آتش بیار منطقه باشد نخواهیم رفت.»

او تاکید کرد که در مقابل کشور‌های فرامنطقه‌ای که به قصد ایجاد ناامنی به خلیج فارس می‌آیند، می‌ایستیم./باشگاه خبرنگاران جوان

https://twitter.com/roshannorouzi/status/1163726052885258240


شش فرزند شهردار قم خارج از ایران زندگی می‌کنند

مرتضی سقاییان‌نژاد٬ شهردار قم٬ ضمن تایید این خبر که فرزندانش خارج از ایران زندگی می‌کنند٬ آن‌ها را «سفیران نظام» در خارج از ایران نام نهاد.

این مقام بدون اشاره به تعداد تائید کرد که تعدادی از فرزندانش در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

مرتضی سقاییان‌نژاد، شهردار قم، گفت: «اگر برخی فرزندان من برای تحصیل علم و دانش به خارج رفته‌اند همگی به عنوان سفیران گویا برای نظام بوده‌اند.»

او در عین حال اعلام نکرد که چند فرزندش در خارج از کشور زندگی می‌کنند.

سقاییان‌نژاد از افراد نزدیک به جبهه پایداری است و از حامیان محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ بود./خبرگزاری تسنیم



۱۵۰ هکتار از جنگل‌‌های بلوط ایذه در آتش سوخت

رییس اداره حفاظت محیط زیست ایذه گفته آتش‌سوزی در چند نقطه از کوه گریز از توابع شهرستان ایذه منجر به سوخته شدن ۱۵۰ هکتار از جنگل‌های بلوط در عرض دو روز گذشته شده است.

عباس سلطانی گفت که نیروهای محیط زیست از روز نخست به رغم ناهموار بودن مسیر در منطقه حضور یافته و موفق به خاموش کردن حریق شدند، اما آتش دوباره شعله‌ور شده و در نهایت بامداد روز سه‌شنبه به طور کامل مهار شده است.

در دو ماه گذشته چندین آتش‌سوزی در شهرستان ایذه از جمله کوه منگشت و منطقه بلوط بلند به وقوع پیوسته که به گزارش ایرنا تاکنون اطلاع دقیقی از میزان خسارت‌‌های وارده مشخص نشده است./ایرنا


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »